Přílohy
4 Příloha č. 1 – Soubor materiálů pro realizaci programu
Aby se editovatelné přílohy s formátem DOCX správně zobrazovaly, je vhodné si nainstalovat volně dostupný font Nimbus Sans od URW++ dostupný např. z adresy https://www.fontsquirrel.com/fonts/list/foundry/urw.
# | Soubor | Popis |
---|---|---|
Příběhový úvod programu | ||
001.01.01 | názvy týmů k rozstříhání na kartičky - tisk .docx | názvy týmů k rozstříhání na kartičky - tisk |
001.01.03 | obsahovy_uvod_index_adepta_a_rozvrh hodin.docx | index adepta a rozvrh hodin s evaluací |
001.01.04 | obsahovy_uvod_index_adepta_a_rozvrh hodin.pdf | index adepta a rozvrh hodin s evaluací - tisk |
001.01.02 | obsahovy_uvod_nazvy tymu.pdf | názvy týmů k rozstříhání na kartičky - tisk |
Science show | ||
001.02.03 | science_show_duha.jpg | duha k promítnutí během science show |
001.02.01 | science_show_scenar.docx | scénář science show |
001.02.02 | science_show_scenar.pdf | scénář science show - tisk |
Týmová hra v expozici | ||
001.03.11 | Archimédův šroub.jpg | exponát archimédův šroub |
001.03.03 | expoziční hra otázky a nadpisy.docx | nadpisy a otázky pro hru k exponátům |
001.03.05 | expoziční hra otázky a nadpisy.pdf | nadpisy a otázky pro hru k exponátům |
001.03.01 | expoziční hra pracovní list.docx | pracovní list pro expoziční hru |
001.03.02 | expoziční hra pracovní list.pdf | pracovní list pro expoziční hru |
001.03.09 | písmenko pod mikroskop .pdf | písmenko pod mikroskop |
001.03.04 | písmenko pod mikroskop.docx | písmenko pod mikroskop |
Konstrukční dílna | ||
001.04.02 | prezentace konstrukční dílna .pdf | prezentace konstrukční dílna |
001.04.01 | prezentace konstrukční dílna .pptx | prezentace konstrukční dílna |
Pohybová hra | ||
001.05.01 | pohybová hra kartičky .docx | pohybová hra kartičky |
001.05.02 | pohybová hra kartičky .pdf | pohybová hra kartičky |
001.05.05 | pohybová hra pravidla.docx | pohybová hra pravidla |
001.05.06 | pohybová hra pravidla.pdf | pohybová hra pravidla |
001.05.03 | pohybová hra stanoviště .docx | pohybová hra stanoviště |
001.05.04 | pohybová hra stanoviště .pdf | pohybová hra stanoviště |
Experimentální dílna | ||
001.06.04 | experimentální dílna k promítání .pdf | experimentální dílna k promítání |
001.06.02 | experimentální dílna k promítání .pptx | experimentální dílna k promítání |
Argumentační aktivita | ||
001.07.01 | argumentační aktivita příklad pravidla.pdf | argumentační aktivita příklad pravidla |
001.07.02 | argumentační aktivita příklad pravidla.pptx | argumentační aktivita příklad pravidla |
001.07.03 | zadání robotů k tisku.doc | zadání robotů k tisku |
001.07.04 | zadání robotů k tisku.pdf | zadání robotů k tisku |
Komunikační hra | ||
001.08.01 | karty pro identifikaci.docx | oboustranné pro výběr |
001.08.02 | karty pro identifikaci.pdf | oboustranné pro výběr (bod 3) |
001.08.04 | karty pro pantomimu .docx | karty pro pantomimu |
001.08.03 | karty pro pantomimu.pdf | karty pro pantomimu |
001.08.05 | zápisový arch pro heslo.docx | zápisový arch pro heslo |
001.08.06 | zápisový arch pro heslo.pdf | zápisový arch pro heslo |
Přednáška vědce | ||
001.09.01 | přednáška.docx | prezentace pro přednášku |
001.09.02 | přednáška.pdf | prezentace pro přednášku |
Večerní zážitková hra | ||
001.10.01 | hra hanojské věže.docx | hra hanojské věže |
001.10.02 | hra hanojské věže.pdf | hra hanojské věže |
001.10.03 | osobní složka.docx | osobní složka |
001.10.04 | osobní složka.pdf | osobní složka |
Závěrečná hra | ||
001.11.03 | nápovědy do hry.docx | nápovědy do hry |
001.11.04 | nápovědy do hry.pdf | nápovědy do hry |
001.11.05 | otázky expozice.docx | otázky expozice |
001.11.06 | otázky expozice.pdf | otázky expozice |
001.11.07 | sémantická mapa prázdná.docx | sémantická mapa prázdná |
Motivace, evaluace, zasazení příběhu | ||
001.13.05 | dopis od ředitelky.docx | dopis od ředitelky |
001.13.06 | dopis od ředitelky.pdf | dopis od ředitelky |
001.13.01 | evaluace spojovačka.docx | evaluace spojovačka |
001.13.02 | evaluace spojovačka.pdf | evaluace spojovačka |
001.13.07 | plakáty.docx | plakáty |
001.13.08 | plakáty.pdf | plakáty |
001.13.03 | texty bez grafiky pro plakáty.docx | texty bez grafiky pro plakáty |
001.13.04 | texty bez grafiky pro plakáty.pdf | texty bez grafiky pro plakáty |
5 Příloha č. 2 – Soubor metodických materiálů
# | Soubor | Popis |
---|---|---|
Příběhový úvod programu | ||
001.01.05 | obsahovy_uvod_osnova_pro_realizatora.docx | osnova pro realizátora |
001.01.06 | obsahovy_uvod_osnova_pro_realizatora.pdf | osnova pro realizátora - tisk |
Science show | ||
001.02.08 | bezpecnostni listy.zip | Bezpečnostní listy všech chemikálií použitých v programu |
001.02.04 | science_show_bezpecnostni_opatreni.docx | bezpečnostní opatření během science show |
001.02.05 | science_show_bezpecnostni_opatreni.pdf | bezpečnostní opatření během science show - tisk |
001.02.06 | science_show_technicke_poznamky.docx | technické poznámky k science show |
001.02.07 | science_show_technicke_poznamky.pdf | technické poznámky k science show - tisk |
Týmová hra v expozici | ||
001.03.06 | mapa a seznam exponátů.docx | mapa a seznam exponátů pro realizátora |
001.03.07 | mapa a seznam exponátů.pdf | mapa a seznam exponátů pro realizátora |
001.03.10 | otázky a správné odpovědi .pdf | otázky a správné odpovědi |
001.03.08 | otázky a správné odpovědi.docx | otázky a správné odpovědi |
Konstrukční dílna | ||
001.04.04 | osnova pro uvádějícího .pdf | osnova pro uvádějícího |
001.04.03 | osnova pro uvádějícího.docx | osnova pro uvádějícího |
Pohybová hra | ||
001.05.07 | osnova pro uvádějícího.docx | osnova pro uvádějícího |
001.05.08 | osnova pro uvádějícího.pdf | osnova pro uvádějícího |
Experimentální dílna | ||
001.06.03 | osnova pro uvádějícího.docx | osnova pro uvádějícího |
Komunikační hra | ||
001.08.07 | osnova pro uvádějícího.docx | osnova pro uvádějícího |
001.08.08 | osnova pro uvádějícího.pdf | osnova pro uvádějícího |
001.08.09 | prázdné rámečky na karty.docx | prázdné rámečky na karty |
001.08.10 | prázdné rámečky na karty.pdf | prázdné rámečky na karty |
Závěrečná hra | ||
001.11.01 | nadpisy pro portál .docx | nadpisy pro portál |
001.11.02 | nadpisy pro portál .pdf | nadpisy pro portál |
001.11.08 | osnova pro uvádějícího.docx | osnova pro uvádějícího |
001.11.09 | osnova pro uvádějícího.pdf | osnova pro uvádějícího |
001.11.12 | řešení úkolů.docx | řešení úkolů |
001.11.13 | řešení úkolů.pdf | řešení úkolů |
001.11.11 | sémantická mapa řešení .pdf | sémantická mapa řešení |
001.11.10 | sémantická mapa řešení.docx | sémantická mapa řešení |
Motivace, evaluace, zasazení příběhu | ||
001.13.09 | základní motiv.docx | základní motiv |
001.13.10 | základní motiv.pdf | základní motiv |
6 Příloha č. 3 – Závěrečná zpráva o ověření programu v praxi
Noc v království FyCheBi - Závěrečná zpráva o ověření programu v praxi
Noc v království FyCheBi - Závěrečná zpráva o ověření programu v praxi
7 Příloha č. 4 - Odborné a didaktické posudky programu
8 Příloha č. 5 - Doklad o provedení nabídky ke zveřejnění programu
Komunikace vedoucí k zveřejnění obsahu na portále www.rvp.cz byla zahájena 29.10.2019 níže uvedeným emailem. Následovala komunikace vedoucí k podpisu memoranda.
Dobrý den, jmenuji se Sven Dražan a pracuji ve VIDA! science centru provozovaném příspěvkovou organizací Jihomoravského kraje Moravian Science Centre Brno. V rámci projektu OP VVV z výzvy propojování formálního a neformálního vzdělání máme povinnost zveřejnit námi vytvořené programy na portálu RVP. Rádi bychom programy a veškeré materiály potřebné k jejich realizaci měli na svém webu na adrese https://mscb.vida.cz/skolam a zveřejnili jej prostřednictvím nástroje EMA. Jakým způsobem je tohoto možné docílit? Také nám podmínky výzvy ukládají skutečnost nabídky našich programů k zveřejnění doložit. Na portále RVP jsem si již založil účet ale nenašel jsem nikde návod, jak se dají zdroje v nástroji EMA publikovat. Předem Vám děkuji za odpověď a jakékoliv informace či rady, jak na to. S pozdravem Sven Dražan
9 Nepovinné přílohy
9.1. Seznam použitých informačních zdrojů
- EXPLORATORIUM TEACHER INSTITUTE. Saltwater Pentacell. Live Science [online]. Exploratorium, c2020, 16. 5. 2018 [cit. c2020]. Dostupné z: https://www.exploratorium.edu/snacks/saltwater-pentacell
- FANTOZZI, Joanna. Why Do Some Fruits and Vegetables Conduct Electricity? Live Science [online]. Future US, c2020, 16. 5. 2018 [cit. 2020-10-14]. Dostupné z: https://www.livescience.com/62570-potato-battery-conduct-electricity.html
- Filtrace. Dejvikovy stránky [online]. c2020 [cit. 2020-10-14]. Dostupné z: https://dejvikovy.estranky.cz/fotoalbum/chemie/chemie---obecne/filtrace.jpg.html
- Fluorescein. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, 2001-, 3. 7. 2019 [cit. 2020-10-14]. Dostupné z: https://cs.wikipedia.org/wiki/Fluorescein
- HOFFER, Robert. The trouble with bots: A parent’s musings on SmarterChild. VentureBeat.com [online]. c2020, 15.6.2016 [cit. 2020-10-15]. Dostupné z: https://venturebeat.com/2016/06/15/the-trouble-with-bots-a-parents-musings-on-smarterchild/
- HOLZHAUSER, Petra a Radek MATUŠKA. Použití chemických látek při výuce a v rámci volnočasových aktivit žáků mladších 15 let. Chemické listy [online]. 2019, vol. 113, no. 4. Dostupné z http://www.chemicke-listy.cz/ojs3/index.php/chemicke-listy/article/view/3339/3296
- HOLZHAUSER, Petra a Radek MATUŠKA. Použití chemických látek při výuce a v rámci volnočasových aktivit žáků ve věku 15–18 let. Chemické listy [online]. 2019, vol. 113, no. 7. Dostupné z http://www.chemicke-listy.cz/ojs3/index.php/chemicke-listy/article/view/3411/3365
- Chemiluminiscence. Chemie a světlo [online]. c2018 [cit. 2020-10-14]. Dostupné z: https://www.chemieasvetlo.cz/teorie/chemiluminiscence
- KOTRBA, Tomáš a LACINA, Lubor. Aktivizační metody ve výuce: příručka moderního pedagoga. Třetí vydání. Brno: Barrister & Principal, 2015. 185 stran. ISBN 978-80-7485-043-1.
- MACHÁČEK, Martin. Fyzika 6: pro základní školy a víceletá gymnázia. Dotisk 3. vydání. Praha: Prometheus, 2019. 160 stran. Učebnice pro základní školy. ISBN 978-80-7196-186-4.
- MACHÁČEK, Martin. Fyzika 7: pro základní školy a víceletá gymnázia. 2. vyd. Praha: Prometheus, ©2001. 160 s. Učebnice pro základní školy. ISBN 80-7196-217-1.
- Oblouková lampa. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, 2001-, 10. 7. 2020 [cit. 2020-10-14]. Dostupné z: https://cs.wikipedia.org/wiki/Oblouková_lampa
- POON, Wing-Chi. Where Rainbow Rises. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, 2001- [cit. 2020-10-14]. Dostupné z: https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=405080
- PEDAGOGICKÁ FAKULTA MASARYKOVY UNIVERZITY. KATEDRA CHEMIE. Filtrace. Laboratorní technika [online]. Brno, c2007-2008, 15. 9.2014 [cit. 2020-10-14]. Dostupné z: http://www.ped.muni.cz/wchem/sm/hc/labtech/pages/filtrace_op.html
- PEERS, Bobbie. Zloděj luridia. Překlad Marie Voslářová. Vydání první. Zlín: Kniha Zlin, 2016. 244 stran. Trix; svazek 1. ISBN 978-80-7473-425-0.
- PELÁNEK, Radek. Hanojské věže: Interdisciplinární hádanka. Vesmír [online]. 9. 9. 2010, 2010(9) [cit. 2019-09-17]. Dostupné z: https://vesmir.cz/cz/casopis/archiv-casopisu/2010/cislo-9/hanojske-veze.html
- POPOVA, Maria. Ada Lovelace, Poet of Science: A Lovely Children’s Book About the World’s First Computer Programmer. In: Brain Pickings [online]. 4.5.2017 [cit. 2020-10-15]. Dostupné z: https://www.brainpickings.org/2017/04/05/ada-lovelace-poet-of-science/
- RAKUŠAN, Zdeněk, VOTRUBCOVÁ, Šárka a HAVLÍČEK, Jan. Experimentář. 4. vydání. Liberec: iQlandia, 2017. 281 stran. ISBN 978-80-270-3156-6.
- UNIVERZITA KARLOVA. MATEMATICKO-FYZIKÁLNÍ FAKULTA. KATEDRA DIDAKTIKY FYZIKY. Sbírka fyzikálních pokusů [online]. Praha, akt. 24. 6. 2018 [cit. 2020-6-28]. Dostupné z: https://fyzikalnipokusy.cz/
- UNIVERZITA KARLOVA. PŘÍRODOVĚDECKÁ FAKULTA. KATEDRA DIDAKTIKY FYZIKY. KATEDRA UČITELSTVÍ A DIDAKTIKY CHEMIE. Sbírka fyzikálních pokusů [online]. Praha, c2009 – 2021 [cit. 2021-6-28]. Dostupné z: https://studiumchemie.cz/
- VOPEL, Klaus W. Skupinové hry pro život 2: uvolnění napětí, zvědavost, komunikace, učení, vztahy: pro děti od 6 do 12 let. Překlad Dana Lisá a Alena Veselá. Vydání první. Praha: Portál, 2008. 133 stran. ISBN 978-80-7367-352-9.
- VŠCHT PRAHA. Pokus 1 – Fosforescenční barva. STEP: Krok k popularizaci vědy a výzkumu [online]. VŠCHT: Praha, c2020, 15. 9.2014 [cit. 2020-10-14]. Dostupné z: http://step.vscht.cz/galerie/pokus-1-fosforescencni-barva/
- ŽÁKOVÁ, Zuzana. Jednoduchý projekt – jak si vyrobit neonový zelený plamen? NÁPADOV.CZ [online]. c2020, 27.7.2018 [cit. 2020-10-14]. Dostupné z: https://napadov.cz/jednoduchy-projekt-jak-si-vyrobit-neonovy-zeleny-plamen
- Žárovka. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, 2001-, 12. 9. 2020 [cit. 2020-10-14]. Dostupné z: https://cs.wikipedia.org/wiki/Žárovka
9.2. Seznam doporučených rozšiřujících informačních zdrojů
- ALEX, Sabine. Nechaj ma, chcem sa učiť sám. Diel 1. 3. vyd. Bratislava: Slovenské pedagogické nakladateľstvo, 1996. 111 s. ISBN 80-08-01772-4.
- ARIF, Sohail. Chatbots Past & Future. Medium.com [online]. c2020, 4.1.2018 [cit. 2020-10-15]. Dostupné z: https://medium.com/swlh/chatbots-past-future-8df2076192e5
- Chatbots Magazine [online]. Medium [cit. 2020-10-15]. Dostupné z: https://chatbotsmagazine.com/
- HROMÁDKA, Zdeněk. Experimentální fyzikář. Metodický portál: Články [online]. 14. 05. 2019, [cit. 2020-06-15]. Dostupný z https://clanky.rvp.cz/clanek/c/Z/21954/EXPERIMENTALNI-FYZIKAR.html. ISSN 1802-4785.
- MARKOVÁ, Veronika. Přírodovědné pokusy a další aktivizující metody zaměřené na výživu a zdraví člověka pro 1. stupeň ZŠ [online]. Brno, 2014 [cit. 2021-06-28]. Dostupné z: https://theses.cz/id/kbdgn2/. Diplomová práce. Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. Vedoucí práce PhDr. Mgr. Leona Mužíková, Ph.D.
- PODROUŽEK, Přírodovědná pozorování a pokusy. Metodický portál: Články [online]. 18. 01. 2007, [cit. 2021-06-28]. Dostupný z https://clanky.rvp.cz/clanek/c/Z/1101/PRIRODOVEDNA-POZOROVANI-A-POKUSY.html. ISSN 1802-4785.
- SHAW, Isaac junior. Opening of the Liverpool & Manchester Railway, 15 September 1830. In: Science & Society Picture Library [online]. 1831 [cit. 2020-10-15]. Dostupné z: https://www.ssplprints.com/image/89169/shaw-i-junior-opening-of-the-liverpool-manchester-railway-15-september-1830
- STANLEY, Diane. Ada Lovelace, Poet of Science: The First Computer Programmer. Ill. Jessie HARTLAND. Simon & Schuster/Paula Wiseman Books, 2016, 40 s. ISBN 9781481452496.
- ŠTRBA, Anton. Všeobecná fyzika. 3, Optika. Bratislava: Alfa – vydavatelstvo technickej a ekonomickej literatúry, 1979. Edícia teoretickej literatúry.
- VLACH, Bohumil a Josef FUKA. Vlnová povaha světla. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1971. Fyzikální knižnice. Na pomoc učiteli fyziky.
Zdroje
# Přílohy | Zdroj | Popis | Autor | Původ | Licence | Datum | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Příběhový úvod programu | |||||||
001.01.01 | 01 | pozadí | Kolektiv autorů | Vlastní tvorba | CC BY-SA | 2020-10-29 | |
Science show | |||||||
001.02.03 | 01 | ![]() |
duha | Wing-Chi Poon | https://commons.wikimedia.org | CC BY-SA | 2020-10-29 |
Týmová hra v expozici | |||||||
001.03.01 | 01 | ![]() |
fotka exponátu | VIDA! | https://vida.cz | CC BY-SA | 2020-11-24 |
001.03.01 | 02 | ![]() |
fotka exponátu | VIDA! | https://vida.cz | CC BY-SA | 2020-11-24 |
001.03.01 | 03 | ![]() |
fotka exponátu | VIDA! | https://vida.cz | CC BY-SA | 2020-11-24 |
001.03.01 | 04 | ![]() |
fotka exponátu | VIDA! | https://vida.cz | CC BY-SA | 2020-11-24 |
001.03.01 | 05 | ![]() |
fotka exponátu | VIDA! | https://vida.cz | CC BY-SA | 2020-11-24 |
001.03.01 | 06 | ![]() |
fotka exponátu | VIDA! | https://vida.cz | CC BY-SA | 2020-11-24 |
001.03.01 | 07 | ![]() |
fotka exponátu | VIDA! | https://vida.cz | CC BY-SA | 2020-11-24 |
001.03.01 | 08 | ![]() |
fotka exponátu | VIDA! | https://vida.cz | CC BY-SA | 2020-11-24 |
001.03.01 | 09 | ![]() |
odpovědní list | Julie Tomaňová | Vlastní tvorba | CC BY-SA | 2020-11-24 |
001.03.06 | 01 | ![]() |
mapa expozice s vyznačenými exponáty | Julie Tomaňová | Vlastní tvorba | CC BY-SA | 2020-11-24 |
001.03.04 | 01 | ![]() |
písmenko pod mikroskop | Julie Tomaňová | Vlastní tvorba | CC BY-SA | 2020-11-24 |
Konstrukční dílna | |||||||
001.04.01 | 01 | ![]() |
elektrický obvod s vodou | Exploratorium Teacher Institute | https://www.exploratorium.edu | CC BY-SA | 2020-11-24 |
001.04.01 | 02 | ![]() |
brambory | PublicDomainPictures | https://pixabay.com | Pixabay | 2020-11-25 |
Pohybová hra | |||||||
001.05.01 | 01 | ![]() |
kostky cukru | Humusak | https://pixabay.com | Pixabay | 2020-11-24 |
001.05.01 | 08 | ![]() |
lžička | OpenClipart-Vectors | https://pixabay.com | Pixabay | 2020-11-25 |
001.05.01 | 09 | ![]() |
kádinka | OpenClipart - Vectors | https://pixabay.com | Pixabay | 2020-11-25 |
001.05.01 | 10 | ![]() |
odměrný válec | OpenClipart - Vectors | https://pixabay.com | Pixabay | 2020-11-25 |
001.05.01 | 11 | ![]() |
váha | JJuni | https://pixabay.com | Pixabay | 2020-11-25 |
001.05.01 | 12 | ![]() |
skalice modrá | Chmee2 | https://commons.wikimedia.org | CC BY-SA | 2020-11-25 |
001.05.01 | 13 | ![]() |
kvasinky | Christopher T. Howlett | https://thenounproject.com | CC BY-SA | 2020-11-25 |
001.05.03 | 01 | ![]() |
cukr | Humusak | https://pixabay.com | Pixabay | 2020-11-24 |
001.05.03 | 14 | ![]() |
lžička | OpenClipart - Vectors | https://pixabay.com | Pixabay | 2020-11-25 |
001.05.03 | 15 | ![]() |
kádinka | OpenClipart - Vectors | https://pixabay.com | Pixabay | 2020-11-25 |
001.05.03 | 16 | ![]() |
odměrný válec | OpenClipart - Vectors | https://pixabay.com | Pixabay | 2020-11-25 |
001.05.03 | 17 | ![]() |
váha | JJuni | https://pixabay.com | Pixabay | 2020-11-25 |
001.05.03 | 18 | ![]() |
skalice modrá | Chmee2 | https://commons.wikimedia.org | CC BY-SA | 2020-11-25 |
001.05.03 | 19 | ![]() |
kvasinky | Christopher T. Howlett | https://thenounproject.com | CC BY-SA | 2020-11-25 |
Experimentální dílna | |||||||
001.06.02 | 01 | ![]() |
kádinka | OpenClipart - Vectors | https://pixabay.com | Pixabay | 2020-11-25 |
001.06.02 | 02 | ![]() |
odměrný válec | OpenClipart - Vectors | https://pixabay.com | Pixabay | 2020-11-25 |
001.06.02 | 03 | ![]() |
váha | JJuni | https://pixabay.com | Pixabay | 2020-11-25 |
001.06.02 | 04 | ![]() |
skalice modrá | Chmee2 | https://commons.wikimedia.org | CC BY-SA | 2020-11-25 |
001.06.02 | 05 | ![]() |
filtrační aparát | Julie Tomaňová | Vlastní tvorba | CC BY-SA | 2020-11-25 |
001.06.02 | 06 | ![]() |
kvasinky | Christopher T. Howlett | https://thenounproject.com | CC BY-SA | 2020-11-25 |
001.06.02 | 07 | ![]() |
cukr | Humusak | https://pixabay.com | Pixabay | 2020-11-25 |
Argumentační aktivita | |||||||
001.07.02 | 01 | ![]() |
projektRobot | Julie Tomaňová | Vlastní tvorba | CC BY-SA | 2020-11-25 |
001.07.03 | 01 | ![]() |
kniha | Peers Bobbie | PEERS, Bobbie. Zloděj luridia. Překlad Marie Voslářová. Vydání první. Zlín: Kniha Zlin, 2016. 244 stran. Trix; svazek 1. ISBN 978-80-7473-425-0 | Jiná | 2020-11-25 |
Komunikační hra | |||||||
001.08.01 | 01 | brouk | Marie Pokorná, Eliška Nečasová | Vlastní tvorba | CC BY-SA | 2019-09-01 | |
001.08.01 | 02 | brýle | Marie Pokorná, Eliška Nečasová | Vlastní tvorba | CC BY-SA | 2019-09-01 | |
001.08.01 | 03 | domek | Marie Pokorná, Eliška Nečasová | Vlastní tvorba | CC BY-SA | 2019-09-01 | |
001.08.01 | 04 | dveře | Marie Pokorná, Eliška Nečasová | Vlastní tvorba | CC BY-SA | 2019-09-01 | |
001.08.01 | 05 | ptačí klec | Marie Pokorná, Eliška Nečasová | Vlastní tvorba | CC BY-SA | 2019-09-01 | |
001.08.01 | 06 | kolečkové křeslo | Marie Pokorná, Eliška Nečasová | Vlastní tvorba | CC BY-SA | 2019-09-01 | |
001.08.01 | 07 | šifra | Marie Pokorná, Eliška Nečasová | Vlastní tvorba | CC BY-SA | 2019-09-01 | |
001.08.01 | 12 | robot | Marie Pokorná, Eliška Nečasová | Vlastní tvorba | CC BY-SA | 2019-09-01 | |
001.08.01 | 13 | květina | Marie Pokorná, Eliška Nečasová | Vlastní tvorba | CC BY-SA | 2019-09-01 | |
001.08.01 | 14 | sopka | Marie Pokorná, Eliška Nečasová | Vlastní tvorba | CC BY-SA | 2019-09-01 | |
001.08.01 | 15 | vlak | Marie Pokorná, Eliška Nečasová | Vlastní tvorba | CC BY-SA | 2019-09-01 | |
001.08.01 | 16 | pes | Marie Pokorná, Eliška Nečasová | Vlastní tvorba | CC BY-SA | 2019-09-01 | |
001.08.04 | 01 | vlak | Marie Pokorná, Eliška Nečasová | Vlastní tvorba | CC BY-SA | 2020-11-25 | |
001.08.04 | 02 | robot | Marie Pokorná, Eliška Nečasová | Vlastní tvorba | CC BY-SA | 2020-11-25 | |
001.08.04 | 03 | sopka | Marie Pokorná, Eliška Nečasová | Vlastní tvorba | CC BY-SA | 2020-11-25 | |
001.08.04 | 04 | pes | Marie Pokorná, Eliška Nečasová | Vlastní tvorba | CC BY-SA | 2020-11-25 | |
001.08.04 | 05 | květina | Marie Pokorná, Eliška Nečasová | Vlastní tvorba | CC BY-SA | 2020-11-25 | |
001.08.04 | 06 | dveře | Marie Pokorná, Eliška Nečasová | Vlastní tvorba | CC BY-SA | 2020-11-25 | |
Přednáška vědce | |||||||
001.09.01 | 01 | ![]() |
krajina 1830 | D. Völker | https://commons.wikimedia.org | CC BY-SA | 2020-11-25 |
001.09.01 | 02 | ![]() |
charles babbage | Wellcome Collection | https://commons.wikimedia.org | CC BY | 2020-11-25 |
001.09.01 | 03 | ![]() |
analytický stroj | geni | https://commons.wikimedia.org | CC BY-SA | 2020-11-25 |
001.09.01 | 04 | ![]() |
Ada Byron | Alfred Edward Chalon | https://commons.wikimedia.org | CC BY-SA | 2020-11-25 |
001.09.01 | 05 | ![]() |
George Byron | neznámý | https://commons.wikimedia.org | CC BY-SA | 2020-11-25 |
001.09.01 | 06 | ![]() |
1940 PC | neznámý | https://en.wikipedia.org | Public domain | 2020-11-25 |
001.09.01 | 07 | ![]() |
Alan Turing | PhotoColor | https://commons.wikimedia.org | CC BY-SA | 2020-11-25 |
001.09.01 | 08 | ![]() |
turingův test | Juan Alberto Sánchez Margallo | https://commons.wikimedia.org | CC BY | 2020-11-25 |
001.09.01 | 09 | ![]() |
1960 PC | John Crane 59 | https://commons.wikimedia.org | CC BY-SA | 2020-11-25 |
001.09.01 | 10 | ![]() |
A.L.I.C.E. chatbot | Bemidji State University | https://commons.wikimedia.org | CC 0 | 2020-11-25 |
001.09.01 | 11 | ![]() |
Mitsuku | weird mouse | https://commons.wikimedia.org | CC BY-SA | 2020-11-25 |
Závěrečná hra | |||||||
001.11.01 | 01 | ![]() |
kvasinky | Christopher T. Howlett | https://thenounproject.com | CC BY-SA | 2020-11-25 |
001.11.07 | 01 | ![]() |
sémantická mapa | Sven Dražan | Vlastní tvorba | CC BY-SA | 2020-11-25 |
001.11.10 | 01 | ![]() |
sémantická mapa - řešení | Sven Dražan | Vlastní tvorba | CC BY-SA | 2020-11-25 |
Motivace, evaluace, zasazení příběhu | |||||||
001.13.01 | 01 | ![]() |
šlapací elektrárna | VIDA! | https://vida.cz | CC BY-SA | 2020-11-25 |
001.13.01 | 02 | ![]() |
ruční baterie | VIDA! | https://vida.cz | CC BY-SA | 2020-11-25 |
001.13.01 | 03 | ![]() |
termokamera | VIDA! | https://vida.cz | CC BY-SA | 2020-11-25 |
001.13.01 | 04 | ![]() |
zvukový paraboloid | VIDA! | https://vida.cz | CC BY-SA | 2020-11-25 |
001.13.01 | 05 | ![]() |
poznáš tvar | VIDA! | https://vida.cz | CC BY-SA | 2020-11-25 |
001.13.01 | 06 | ![]() |
chladící stroj | VIDA! | https://vida.cz | CC BY-SA | 2020-11-25 |
001.13.01 | 07 | ![]() |
Archimédův šroub | VIDA! | https://vida.cz | CC BY-SA | 2020-11-25 |
001.13.09 | 01 | ![]() |
základní motiv FyCheBi | kolektiv autorů | Vlastní tvorba | CC BY-SA | 2020-11-25 |