5.4 Loučí se Virus
- Obsah
- Metodika
Metody
Aktivizace, Reflexe.
Forma a popis realizace
Žáci i realizátoři si sednou společně do kruhu a reflektují průběh celého workshopu. Diskusi ze začátku vede realizátor pomocí otázek.
Obsah
Pojďme si všichni společně sednout do kruhu. Prosím, ještě si vezměte své notýsky, ať si případně můžete udělat nějaké poznámky.
Prožili jsme s VIRUSem nadupaných pět dní. Právě se promítla vaše videa posledních dvou dnů, získali jste certifikáty, jak se cítíte? Stačí jedno slovo, které vyjadřuje, co se ve vás děje. Ano, říkejte nahlas.
Díky. Nyní vám položím tři otázky, klidně si do notýsků udělejte poznámky.
První otázka: Co pro mě je úplný „Aha moment“ celého týdne? Co jsem nevěděl a najednou mi došlo?
Druhá otázka: Co pro mě bylo nejtěžší? S čím jsem se musel prát?
Třetí otázka: Jak chci využít to, co jsem se zde naučil? Budu nějak pokračovat?
Dejme si chvilku a pak poprosím všechny z nás, aby zkusili na otázky krátce odpovědět. Do odpovědí se zapojují i realizátoři. Během odpovědí se snaží hlavní realizátor rozjet diskusi, aby jednak připomněl, kde jsme se třeba dané oblasti, o které se právě žáci baví, věnovali, případně koriguje, pokud cítí, že nějaké části programu nebyly pochopeny. Celou diskusi se snaží moderovat, aby se nerozmělnila.
Děkuji vám moc za všechny vaše podněty a inspiraci pro nás všechny a ať se vám daří vždy vyjádřit to, co potřebujete. A teď už to nechávám na individuálním loučení. Díky. A dávám poslední Klapku: STOP VIRUS.
Pomůcky a materiál
Položka | Počet |
---|---|
Židle nebo podložky na sezení | každý jednu |
VIRUS maskot | |
Klapka |
Obsahové přílohy
Aktivita nemá obsahové přílohy.