2.1.13 Stop den 1

Metody

Aktivizace, Reflexe.

Metody a formy

Forma a popis realizace

Aktivita probíhá bezprostředně po promítání prvního díla, tedy i ve stejném prostoru. Žáci za sebou mají první úspěch, první dokončené video. Žáci reflektují celý den pomocí seznamu aktivit a snaží se reflektovat i společně trávený čas celého týmu, protože intenzita aktivit může být pro některé žáky náročná.

Obsah

Máme za sebou první den, první zážitky, nahrnuly se na nás nové informace, ale už jsme zvládli první dílo, které může jít do virtuálního světa. Pojďme si společně den reflektovat a uzavřít.

Vezměte si každý jeden papírek s tabulkou, kde jsou vypsány všechny AKCE dnešního dne a pojďme na to.

Realizátor postupně projde všechny aktivity a žáci do tabulky označují, kde pro ně jaká aktivita byla, jak je oslovila.

Jak se po celém dni cítíte? Jaká tři slova pro vás dnešní den vyjadřují?

Realizátor navazuje diskusi, snaží se o bezpečný prostor pro všechny.

Děkuji vám moc za vaši otevřenost. Reflektování si toho, co jsme zažili, co jsme dokázali, co jsme se naučili, ale i třeba toho, co nás zamrzelo, je důležité jak pro nás samotné, tak pro celou skupinu. Aby se nám tu nekumulovaly emoce, a mohli všichni společně zase zítra pracovat. Tedy díky.

Odpočiňte si, zítra ráno vás probudí VIRUS v…hodin. Oblékněte se do sportovního, půjdeme asi na 15 minut ven. A pět minut po budíčku vás VIRUS svolá na odstartování AKCE - Klapka den 2.

Pomůcky a materiál

Položka Počet
STOP den 1 - tabulka 8 - 15
Něco na psaní 8 - 15
Něco na sezení

Obsahové přílohy

#SouborPopis
014.13.01 stop_den_1.docxTabulka k reflexi STOP DEN 1

Zdroje

# PřílohyZdrojPopisAutorPůvodLicenceDatum
014.13.01 0101_resource.png Tabulka k reflefi 1. den Jana Prokešová Vlastní tvorba CC BY-SA 2020-11-27

Driven by DokuWiki Recent changes RSS feed Valid CSS Valid XHTML 1.0