VIDÁtor / lektor / kreativní pracovník


Hledáme osoby zapálené do objevování světa kolem nás!

Základní náplň práce

  • Realizace specializovaných edukačních programů pro školy a veřejnost.
  • Podíl na přípravě nových a úpravě existujících programů science centra.
  • Výroba jednoduchých pomůcek, testování jejich funkčnosti.
  • Garance nad kreativním tvořivým centrem Bastlírnou
  • Rozvoj konceptu polytechnické výchovy a kreativních aktivit
  • Pomoc návštěvníkům s objevováním a hraním si v expozici.
  • Realizace vzdělávacích programů v prostorách science centra i mimo něj.
  • Sebevzdělávání v oblasti popularizace věd a činnosti science center.

Požadavky

  • minimálně středoškolské vzdělání,
  • věk 18 a více let,
  • kreativní myšlení, organizační a koordinační schopnosti
  • manuální zručnost a tvořivost, radost z rukodělného tvoření
  • samostatnost a spolehlivost,
  • komunikativnost, vynikající vyjadřovací schopnosti, dobrá schopnost interakce s dětmi a dospělými návštěvníky,
  • aktivní zájem o popularizaci vědy,
  • ochota učit se nové věci,
  • znalost angličtiny, němčiny a dalších jazyků výhodou.

Vhodná pozice i pro absolventy.

Nabízíme

  • práci na hlavní pracovní poměr 1,0
  • ohodnocení dle platové tabulky (SŠ vzdělání 9. pl. třída, VŠ vzdělání 10. pl. třída)
  • příležitost k rozvoji komunikačních, lektorských a performativních dovedností,
  • různorodou a dynamickou práci,
  • pracoviště v Brně,
  • zaměstnanecké benefity (stravenky, sick days, vzdělávání)
  • práce na dobu určitou
  • předpokládaný nástup květen 2023.

Přihláška

Životopis a motivační dopis (rozsah max. 1 strana A4) nám odesílejte elektronicky pomocí níže uvedeného formuláře do středy 13. 4. 2023 23:59.

Výběrové řízení se bude konat pouze v úterý 25. 4. 2023 od 14 hodin. Pokud máte zájem o spolupráci, ale už nyní víte, že byste se nemohli dostavit, můžete se přihlásit do obecného výběrové řízení.

Odesílání přihlášek uzavřeno.

Expozice

Pomoc návštěvníkům

Obsluha exponátů

Promítání 3D filmů

Realizace programů

Výjezdy do škol

Driven by DokuWiki Recent changes RSS feed Valid CSS Valid XHTML 1.0