Bastlkroužek

3 Metodická část

  • Prolog
  • 3.1 Seznamovací lekce
  • 3.2 Kinetic Art
  • 3.3 Práce s dřevonástroji
  • 3.4 Merkur
  • 3.5 Boffin
  • 3.6 Elektro, pájení
  • 3.7 3D tisk
  • 3.8 Lekce PC program - Inkscape
  • 3.9 FabLab
  • 3.10 Deníček
  • 3.11 Projekt lampička – stínítko
  • 3.12 Projekt lampička - elektro
  • 3.13 Projekt lampička - kompletace
Načítám ...

Prolog

Forma, přístup a způsob práce se žáky

FIXME

Kroky nutné pro přenos do kontextu jiného realizátora

FIXME

Úpravy programu pro zajištění přenositelnosti do škol

Místa v programu vhodná k umístění reflexe či ohlédnutí

FIXME

Bezpečnost

FIXME

Evaluace

FIXME

Driven by DokuWiki Recent changes RSS feed Valid CSS Valid XHTML 1.0