Obsah
1 Vzdělávací program a jeho pojetí
1.1 Základní údaje
Výzva | Budování kapacit pro rozvoj škol II |
---|---|
Název a reg. číslo projektu | VIDA! školám - propojení formálního a neformálního vzdělávání CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_032/0008290 |
Název programu | ![]() ![]() |
Název vzdělávací instituce | VIDA! science centrum |
Adresa vzdělávací instituce a webová stránka | Křížkovského 554/12, 60300 Brno, www.vida.cz |
Kontaktní osoba | ![]() ![]() |
Datum vzniku finální verze programu | ![]() ![]() |
Číslo povinně volitelné aktivity výzvy | 4 |
Forma programu | ![]() ![]() |
Cílová skupina | ![]() ![]() |
Délka programu | ![]() ![]() |
Zaměření programu | ![]() ![]() |
Tvůrci programu | ![]() ![]() |
Odborný garant programu | Mgr. Sven Dražan, sven.drazan@vida.cz |
Specifický program pro žáky se SVP | ![]() ![]() |
1.2 Anotace programu
Krátká anotace programu zhruba v intencích „Stručného popisu programu“ z projektové žádosti v příloze 12
1.3 Cíl programu
Soupis cílů programu, měl by zhruba odpovídat cílům z projektové žádosti
1.4 Klíčové kompetence a konkrétní způsob jejich rozvoje v programu
Z níže uvedené tabulky vyberte ty KK uvedené u programu v příloze 12, ostatní promažte, pro každou aktivitu rozvíjející podstatným způsobem danou KK vložte nový řádek a do 3. sloupce rozveďte 1-2 větami jak daná aktivita KK konkrétně rozvíjí.
Klíčová kompetence | Aktivita rozvíjející KK | Způsob rozvíjení KK |
---|---|---|
komunikace v mateřském jazyce | ||
komunikace v cizích jazycích | ||
matematická schopnost a základní schopnosti v oblasti vědy a technologií | ||
schopnost práce s digitálními technologiemi | ||
schopnost učit se | ||
sociální a občanské schopnosti | ||
smysl pro iniciativu a podnikavost | ||
kulturní povědomí a vyjádření |
1.5 Forma
Podrobněji představená forma na 1-2 odstavce.
1.6 Hodinová dotace
Do níže uvedené tabulky zadejte v případě 2denních akcí konkrétní aktivity, jinak tematické bloky.
Aktivita / Blok | Počet hodin (60 min) | Počet vyučovacích hodin (45 min) |
---|---|---|
Celkem |
1.7 Předpokládaný počet účastníků a upřesnění cílové skupiny
Jeden až dva odstavce o specifikách cílové skupiny pro kterou je program vyvinut.
1.8 Metody a způsoby realizace
Vypsat hlavní použité metody, např: hraní rolí, experimentování, skupinové učení, naslouchání, reprodukování, exkurze do …, zkušenostní učení, diskuse, projektová výuka, samostatná práce, gamefikace, skupinové vyučování, příklady dobré praxe, tvorba, týmová spolupráce, týmová výuka, přednáška, soutěž, laboratorní měření, …)
1.9 Obsah – přehled tematických bloků a podrobný přehled témat programu a jejich anotace včetně dílčí hodinové dotace
Téma = aktivita se samostatně zpracovanou kartou aktivity
Tematický blok = jedna či několik souvisejících či časově navazujících aktivit
Tematický bloky jsou větší strukturní celky programu, pro FyCheBi, Dva dny s …, Letní školy a ŠVP jde o jednotlivé dny, u Vědy bez hranic je každá návštěva samostatný blok obsahující jediné téma, u kroužků může jít o jednotlivé schůzky nebo několik schůzek se společným tematem (šifry, sudoku), u Jarmarku je vhodné jednotlivá setkání s účastníky spojit do větších logických celků.
Ve struktuře níže nahraďte „Tematický blok č. X“ a „Téma č. X“ názvem daného bloku či aktivity, nemusí být číslované. Počet hodin uveďte jako počet 60 minutových hodin a pro jednoznačnost do závorky uveďte odpovídající počet minut, abychom se vyhnuli nejasnosti s vyučovacími hodinami, které mají délku 45 minut.
Tematický blok č. 1 - počet hodin (počet minut)
Anotace tematického bloku
Téma č. 1 - počet hodin (počet minut)
Anotace tématu s odkazem na aktivitu, Text odkazu
Téma č. 2 - počet hodin (počet minut)
Anotace tématu s odkazem na aktivitu, Text odkazu
Téma č. 3 - počet hodin (počet minut)
Anotace tématu s odkazem na aktivitu, Text odkazu
Tematický blok č. 2 - počet hodin (počet minut)
Anotace tematického bloku
Téma č. 4 - počet hodin (počet minut)
Anotace tématu s odkazem na aktivitu, Text odkazu
Téma č. 5 - počet hodin (počet minut)
Anotace tématu s odkazem na aktivitu, Text odkazu
1.10 Materiální a technické zabezpečení
Obecný popis materiálního a technického zabezpečení bez detailů, aby případný externí uvádějící rychle zjistil jaké kategorie vybavení má a jaké by musel nově pořídit pro uvádění aktivity. Př. pro Dva dny s energií: Pro realizaci programu jsou zapotřebí: tablety, sady pokusů na zdroje elektřiny, kancelářské potřeby, vytištěné informace a pokyny, jmenovky.
1.11 Plánované místo konání
Jeden až dva odstavce o specifikách prostorů kde se aktivity programu odehrávají.
1.12 Způsob realizace programu v období po ukončení projektu
Jakým způsobem by program měl být ideálně uváděn. Jakými dalšími způsoby ho lze využít.
1.13 Kalkulace předpokládaných nákladů na realizaci programu po ukončení projektu
ZATIM NEVYPLNUJTE, BUDE RESENO NAKONEC
Počet realizátorů/lektorů:
Položka | Předpokládané náklady | |
---|---|---|
Celkové náklady na realizátory/lektory | ||
z toho | Hodinová odměna pro 1 realizátora/ lektora včetně odvodů | |
Ubytování realizátorů/lektorů | ||
Stravování a doprava realizátorů/lektorů | ||
Náklady na zajištění prostor | ||
Ubytování, stravování a doprava účastníků | ||
z toho | Doprava účastníků | |
Stravování a ubytování účastníků | ||
Náklady na učební texty | ||
z toho | Příprava, překlad, autorská práva apod. | |
Rozmnožení textů – počet stran: | ||
Režijní náklady | ||
z toho | Stravné a doprava organizátorů | |
Ubytování organizátorů | ||
Poštovné, telefony | ||
Doprava a pronájem techniky | ||
Propagace | ||
Ostatní náklady | ||
Odměna organizátorům | ||
Náklady celkem | ||
Poplatek za 1 účastníka |
1.14 Odkazy, na kterých je program zveřejněn k volnému využití
BUDE UPŘESNĚNO